план виховної роботи класного керівника 5 класу на іі семестр 2020-2021 н.р.

план виховної роботи класного керівника 5 класу на іі семестр 2020-2021 н.р.

У своїй діяльності класний керівник керується конституцією і законодавством україни, указами президента україни, рішеннями кабінету міністрів україни і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти та виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією інструкцією. Особливу увагу приділити морально - духовному вихованню, формуванню здорового способу життя вихованців, набуттю комунікативних навичок спілкування, індивідуальній роботі з дітьми з особливими потребами, схильними до правопорушень, з малозабезпечених сімей. Кожен класний керівник в школі має свої виховні години які проводяться в більшості випадків один раз на тиждень відповідно у визначений день, дивлячись від завантаження вчителя. Також це дає великий розвиток школярів як у фізичному платі так і у розумовому, духовно - моральне виховання, вироблення світогляду учнів та інші позитивні фактори.

Головною умовою вчителя у такому випадку забезпечити високий рівень викладання тої інформації котру він хоче донести на виховному уроці дітям, а також зрозуміле пояснення з наявними прикладами, оскільки при такій умові засвоєння інформації є більш кращим. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися. „модернізація освітнього процесу за рахунок підвищення професійної компетентності вчителя, поєднання динамічних традиційних та інноваційних форм і методів уроку на основі особистісно орієнтованого навчання і виховання, спрямованих на становлення освіченої, демократично орієнтованої, відповідальної, національно свідомої, моральної і самодостатньої особистості”. „використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” методична проблема педагогів школи.

„використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” головна мета. Створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних виховних середовищах (академічне середовище, клубне, середовище творчих майстерень тощо). Сприяння набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль. Психологізація як здатність враховувати у комплексі всі зовнішні й внутрішні впливи на дитину й одночасно творити духовно - творче розвивальне середовище, нейтралізуючи негативні з них та посилюючи позитивні. Педагогічна культура вчителів і вихователів, невід ємними особливостями якої є людяність, інтелігентність, толерантність, розуміння, здатність до взаємодії. Педагогічний захист й підтримка дітей у розв язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку, забезпечення їхньої особистісної недоторканності та безпеки.

3 виховний захід з використанням сучасних інформаційних технологій будьмо друзями природи“ жовтень 1 - 4 класні керівники 4 конкурс екологічних плакатів. Розробити тематику та забезпечити проведення тижнів, місячників, декад правових знань, тематичних уроків права із залученням працівників правоохоронних органів з метою недопущення втягнення неповнолітніх в злочинну або іншу антигромадську діяльність 01. Внести до планів спільних дій з управлінням освіти, районною службою у справах дітей та відділом кримінальної міліції у справах дітей заходів щодо запобігання та профілактики злочинів, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх до 28. Здійснювати аналіз кількості неповнолітніх, які перебувають на профілактичному чи диспансерному обліку в медичних установах району за вживання алкогольних, психотропних та наркотичних речовин щоквартально дмітрієва л. Здійснювати аналіз кількості злочинів та причин їх вчинення учнями та кількості учнів, які перебувають на обліках в службі у справах дітей та відділі поліції щоквартально дмітрієва л. Забезпечити своєчасне виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, ведення їх обліку, здійснення систематичної перевірки умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання таким сім ям адресної допомоги 01. Забезпечити участь у семінарах для педагогічних працівників, які організують роботу з питань профілактики злочинності, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх 01. Організувати інформаційно - пропагандистські та тематичні акції, конкурси, виховні заходи з питань профілактики правопорушень серед школярів, запобігання вживанню неповнолітніми спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин 01. Проводити індивідуальні психолого - педагогічні консультацій для дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, схильні до скоєння правопорушень 01. Залучати дітей девіантної поведінки, дітей, які вживають алкогольні, наркотичні чи психотропні речовини, до участі у виховних заходах різних рівнів 01. Охопити дітей, які скоїли злочини чи правопорушення, вживають алкогольні напої чи наркотичні, психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, гуртковою роботою та позашкільною освітою щорічно до 11. Охопити дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, відпочинком у таборах з денним перебуванням, що функціонуватимуть на базі навчального закладу до 28. Забезпечити висвітлення на сайті навчального закладу заходів для дітей та батьків з питань пропаганди здорового способу життя, правової освіти, запобігання негативним проявам серед неповнолітніх 01. Залучати учнів до участі у шкільних та районних етапів олімпіад з правознавства, заохочувати учнів, які є активними учасниками ііі та iv етапів всеукраїнської олімпіади, конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт ман. Організувати роботу „правових лекторіїв для учнів, „ лекторіїв для батьків, проводити зустрічі представників правоохоронних органів з батьківською громадськістю. Титульний лист; перелік бесід щодо попередження дитячого травматизму, затверджений директором школи; розробки уроків щодо попередження дитячого травматизму з вказаною. організовує колективне планування і аналіз життєдіяльності класних колективів; - бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень; - координує виховну діяльність класних колективів; - організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів; - обговорює соціально - педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів; - оцінює роботу членів об єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників. Рівень вихованості учнів, особливості їх морально - етичного, естетичного, інтелектуального та фізичного розвитку (вказати, які чинники найбільше вплинули на ці процеси). Зміни у мотиваційно - споживчій сфері (динаміка навчальних мотивів, мотивів участі у життєдіяльності класу, навчального закладу, прояви “нових” потреб учнів тощо). Зміни в соціокультурному розвитку учнів (розвиток культури спілкування, правової, інтелектуальної, художньої, екологічної, фізичної культури, культури сімейно - родинних відносин, економічної культури та культури праці; адаптованість до сучасного життя; розвиток самостійності, уміння благотворно впливати на соціум; формування культури життєвого самовизначення). Якою мірою найближче соціальне оточення (батьки, однокласники), заняття в гуртках, секціях та інших об’єднаннях впливають на процес соціалізації учнів та його результати.

Характер взаємовідносин учнів (тактовність, ввічливість, увага та повага один до одного, особливості стосунків хлопців та дівчат, доброзичливість, колективізм, стосунки взаємної відповідальності, турботи тощо); домінуюче ставлення учнів до вчителів, навчального закладу; особливості спілкування у класному колективі. Соціометрична, рольова та комунікативна структури класу, рівень розвитку колективних взаємовідносин і колективної творчої діяльності, ступінь замученості учнів до життєдіяльності класу, процесу планування, організації та аналізу спільної діяльності. Участь учнів класу в шкільному самоврядуванні, організаторській діяльності, роботі шкільних гуртків, клубів та інших об’єднань, вплив цієї діяльності на виховання і розвиток особистості учнів. Вплив батьків учнів на виховну діяльність класу (формулювання соціального замовлення, висування вимог до змісту й організації педагогічного процесу, планування та проведення класних справ і заходів). Результативність педагогічної просвіти батьків та інформування їх про хід і результати навчально - виховного процесу (залежно від змісту і форм його організації). Всі зусилля були спрямовані на розвиток індивідуальних здібностей і талантів, забезпечення умов для реалізації їх навчального потенціалу, на формування учнівського колективу шляхом ціннісно - зорієнтованого виховання учнів, створення ситуації успіху для дітей із заниженою самооцінкою. Дбати про здоров’я учнів, боротися зі шкідливими звичками, постійно наголошувати на дотриманні правил техніки безпеки, щоб запобігти нещасним випадкам та зберегти здоров’я дітей.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

new destinations a2 ответы

японские тв шоу взрослых узнай свою маму

шпаргалка seagull последняя версия

японское шоу угадай где твоя жена

i can write мещерякова ответы

наташа шелягина слитые фото