календарне планування на 2021 для дітей з легкою розумовою відсталістю

календарне планування на 2021 для дітей з легкою розумовою відсталістю

2008 № 778 про затвердження типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (іі ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

Програми для підготовчого - 1 - го класів (українська мова, читання, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров я, трудове навчання, фізична культура, я і україна). Перевірити забезпеченість вчителів навчальними програмами, ведення поурочних та календарних планів та їх відповідність до навчального плану і державного стандарту загальної середньої освіти; вивчити зміст проведеної роботи, успішність учнів з предметів, передбачених навчальним планом, облік і ведення журналів, зошитів, щоденників. типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) наказ мон від 03. № 849 - типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ііі ступінь) наказ мон україни від 02. № 842 - типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (іі ступінь) наказ мон україни від 14. У спеціальних школах (школах - інтернатах) для глухих дітей може вивчатися іноземна мова за бажанням учнів і батьків та наявності відповідних педагогічних кадрів за рахунок додаткових годин на освітні галузі. розвиток смислового плану вербальної інформації в процесі уточнення та диференціації основних семантичних парадигм, що складають основу логіко - граматичних конструкцій, смислоутворюючих зв язків слів, аналогій, в ході розвитку умінь інтерпретувати абстрактно - переносний смисл прислів їв зазначена група дітей, на відміну від розумово відсталих, більше співвідносить емоційні вияви з ситуацією взаємодії, що дозволяє цим дітям краще регулювати свою поведінку.

Визначаючи більш - менш успішно за зовнішнім виглядом емоції інших людей, діти із затримкою психічного розвитку часто не можуть охарактеризувати та визначити власний емоційний стан в тій чи іншій соціально - комунікативній ситуації. Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) (28. Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ii ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку переглянути.

Більшість дітей з легким ступенем розумової відсталості навчаються за програмою спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей, з урахуванням індивідуальних особливостей дитини.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її корегування з урахуванням специфіки конкретного класу.

При складанні календарного плану на рік учитель повинен творчо підходити до розподілу тем, враховуючи певну послідовність ускладнення завдань, місцеві кліматичні умови, традиційні для даної області види декоративно - прикладного мистецтва. Матеріал оновлюється у 2020 - 2021 навчальному році щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників. Координує виховну діяльність класних керівників та організує їхню взаємодію; опрацьовує та регулярно коригує принципи виховання та соціалізації учнів згідно нормативно - правових документів з виховної роботи; організує вивчення та опанування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм та методів виховної роботи; координує розповсюдження педагогічного досвіду класними керівниками через друкова. Кожен із напрямів виховання має певну програму, до якої входять різнопланові виховні заходи, серед яких години спілкування, диспути, зустрічі з цікавими людьми, пізнавальні екскурсії, конкурси, інтелектуальні, спортивні ігри, спортивні змагання, конкурси та фестивалі художньої самодіяльності, розважальні програми.

Технологию развития критического мышления, информационно - коммуникационную технологию, игровые технологии, технологию проблемного обучения, метод проектов, метод са - мостоятельной работы. О психолог, методист міського методичного центру закладів освіти управління освіти чернівецької міської ради, ознайомила класних керівників 6 - 7 класів з психологічними особливостями дітей підліткового віку, чинниками, що впливають на розвиток позитивних рис особистості. Зазначена група дітей, на відміну від розумово відсталих, більше співвідносить емоційні вияви з ситуацією взаємодії, що дозволяє цим дітям краще регулювати свою поведінку.

Для навчання дітей з обмеженими можливостями здоров я в умовах спеціальних навчальних закладів спеціальних класів у знз легка розумова відісталість f70 старша школа 510 кл. У першому класі, коли діти не знають усіх букв алфавіту, запис здійснюється у вигляді арифметичного виразу без найменування, розміщеного посередині рядка. Якщо дитина навчається за спеціальною програмою для розумово відсталих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі (за індивідуальною формою чи в класі з інклюзивним навчанням), навчання її завершується після закінчення 9 класу.

Про затвердження положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах (наказ мон від 09. Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (акт кабінету міністрів україни від 15 серпня 2011 р. Розумова відсталість (олігофренія, недоумкуватість) – загальний розлад психіки, який характеризується значним зниженням інтелектуальної діяльності, адаптивних навичок та недорозвиненням емоційно - вольової сфери.

В останніх відсталість виникає в більш пізній період життя і є наслідком органічних захворювань або травм мозку (менінгоенцефаліт, струси, забиття тощо). У розумово відсталих дітей спостерігається недорозвинення пізнавальних інтересів, виражене в тому, що вони менше ніж звичайні діти відчувають потребу в пізнанні. Найменування предметів і кількість годин, які відводяться на їхнє вивчення, визначається навчальним планом відповідно до наказу міністерства освіти і науки україни.

Програма визначає комплексний супровід дітей із множинними порушеннями розвитку, який включає їхнє навчання і співпрацю з батьками, які виховують дитину з важкою інвалідністю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японские тв шоу взрослых узнай свою маму

new destinations a2 ответы

шпаргалка seagull последняя версия

японское шоу угадай где твоя жена

i can write мещерякова ответы

наташа шелягина слитые фото

learning zone kfc россия обучение ответы