календарне планування фізична культура 2021
У 3 - й чверті запропоновано до вивчення гімнастичні вправи та елементи баскетболу, а у 4 - й чверті — метання, стрибки у глибину, висоту та довжину, елементи футболу.
Навчальна програма з фізичної культури (рівень стандарту) для 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена наказом міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
Розвиток і соціалізація особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Розклад уроків повинен враховувати оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом тижня, а також доцільне чергування протягом дня і тижня предметів природничого і гуманітарного циклів з уроками мистецтва, технологій і фізичної культури.
(издательство - підручники і посібники 2019) в гала - маркет по акционной цене с доставкой киев, харьков, одесса, запорожье, кривой рог, кропивницкий, бровары, белая церковь, ирпень, черкассы, житомир, чернигов, днепр, николаев, херсон, сумы и другие города и села украины. Ю керівник творчого колективу; завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання, рекреації та оздоровчої фізичної культури національного університету фізичного виховання і спорту україни, доктор педагогічних наук, професор; єрмолова валентина михайлівна, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання національного університету фізичного виховання і спорту україни, заслужений працівник фізичної культури і спорту україни, відмінник освіти україни; кандидат наук з фізичного виховання і спорту; іванова любов іванівна, доцент кафедри реабілітації національного педагогічног. Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її корегування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Розвитку фізичних якостей учнів, орієнтовні показники рухової компетентності учнів та умови виконання вправ для визначення резервних можливостей учнів. Ранок, 2006); подано орієнтовні міжпредметні зв язки, таблиці орієнтовних вправ для визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей (резервних можливостей) учнів, конт. Заголовок 18–20 5 слова, найважливіші для висловлення думки в речен - ні, тексті 21–24 6 засоби зв’язку речень у тексті 25–28 7 поділ тексту на частини.
• правила безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури; • різновиди баскетбольних вправ, переміщень, ведення м яча; • техніку виконання передач в баскетболі.
Коментарі
Дописати коментар