оновлена програма дитина 2021р
ініціаторами створення творчої групи для підготовки пер - шого варіанту програми виховання і навчання дітей від двох до семи років у 1990 р. Зміст освітньої програми з дітьми структурований за принципом інваріантності та варіативності. Він дає змогу відійти від традиційної системи занять, оскільки уможливлює інтеграцію різних видів діяльності. У змісті доопрацювань, які досить значні та суттєві, викладено інформацію оптимального обсягу та відповідну віковим можливостям дітей дошкільного віку, враховані сучасні тенденції розвитку дошкільної освіти.
Отже, суттєво доопрацьовано усі розділи програми з урахуванням сучасних тенденцій розвитку дошкільної освіти.
Термін реалізації освітньої програми днз № 228 передбачено на період 2020 – 2021н. Створення інтегрованої освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну і доступну освіту, яка забезпечує організацію життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 1 до 6(7) років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому періоді. Методичні рекомендації значно оновлені відповідно до змін, які внесені в саму програму.
Назви розділів відповідають назвам освітніх ліній інваріатної складової державного стандарту дошкільної освіти, а саме.
Важливим аспектом управлінської діяльності для реалізації завдань базового компоненту є створення для дітей різнобічного розвивального середовища, яке дало б кожній дитині можливість проявити себе.
4 проводити аналіз стану навчально - виховного процесу та рівня розвитку учнів відповідно до завдань позашкільної освіти.
Нормативно - правові документи з організації харчування дітей в закладі корисна інформація про харчування дітей дошкільного віку примірне двотижневе меню право на пільгове харчування дитини в закладі рекомендації батькам щодо організації здорового харчування дитини інформація щодо сплати за харчування в закладі. Метою початкового курсу мовно - літературної освіти є розвиток особистості дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності, формування ключових, комунікативної та читацької компетентностей; розвиток здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й національного самовияву, послуговуватися нею в особистому й суспільному житті, у міжкультурному діалозі; збагачення емоційно - чуттєвого досвіду, розвиток мовленнєво - творчих здібностей. Оновлений документ заснований на компетентнісному підході, як і державний стандарт початкової освіти.
Ключові компетентності базового компонента дошкільної освіти продовжуються в держстандарті початкової освіти за окремими освітніми галузями.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості. Початкова освіта має такі цикли, як 1—2 і 3—4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.
Рішення щодо обрання сценарію, за яким буде відбуватись діяльність закладів, ухвалюватимуть регіональні комісії з питань техногенно - екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, залежно від особливостей епідеміологічної ситуації в конкретному регіоні.
Коментарі
Дописати коментар