календарні плани для розумово відсталих дітей 7 клас

календарні плани для розумово відсталих дітей 7 клас

інформатика, математика, образтворче мистецтво, основи здоров я, географія, історія, природознавство, фізика, трудове навчання, українська література, українська мова, фізкультура переглянути.

Біологія, всесвітня історія, географія, іноземна мова, інформатика, історія стародавнього світу, історія україни, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров я, світова література, трудове навчання, українська література, українська мова, фізика, фізкультура, хімія переглянути.

інформатика, математика, образтворче мистецтво, основи здоров я, географія, історія, природознавство, фізика, трудове навчання, українська література, українська мова, фізкультура - переглянути.

Програми для підготовчого - 1 - го класів (українська мова, читання, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров я, трудове навчання, фізична культура, я і україна). Календарно - тематичне планування складається згідно типового навчального плану, відповідно до вимог навчальної програми з урахуванням особливостей розвитку дитини.

При складанні календарного плану на рік учитель повинен творчо підходити до розподілу тем, враховуючи певну послідовність ускладнення завдань, місцеві кліматичні умови, традиційні для даної області види декоративно - прикладного мистецтва. Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її корегування з урахуванням специфіки конкретного класу.

індивідуальне планування на - індивідуальна програма роз­ вчально - виховного процесу по - витку – це письмовий документ, чинається з розроблення інди - який загалом є контрактом відуальної програми розвитку між педагогічним колективом (іпр), яка допомагає педагогіч - та батьками чи опікунами ди - ному колективу закладу при - тини.

індивідуальне планування на - вчально - виховного процесу по - чинається з розроблення інди - відуальної програми розвитку (іпр), яка допомагає педагогіч - ному колективу закладу при - стосувати освітнє середовище до потреб дитини та забезпе - чити доступність загальноос - вітньої навчальної програми.

Якщо учасникам вдається дій - ти спільної думки про рівень навчальних досягнень дитини та її розвитку, то далі набагато легше перейти до обговорення наступних складових цього. Готовність кднз (црд) №1 до нового 2018 - 2019 навчального року (комплексний), планування педагогами організації життєдіяльності дітей з особливими освітніми потребами (тематичний), cтан мовленнєвої компетентності, як складової у підготовці до успішного навчання. Календарно - тематичне планування занять з психологом; орієнтована тематика занять з дітьми з особливими освітніми потребами (корекція розвитку та розвиток мовлення) завантажити.

Дидактическая игра для детей - варим суп и компот дидактическая игра варим суп и компот поможет малышам повторить названия фруктов, ягод и овощей, развить запас слов и моторику рук 5. ім’я та прізвище, вік, телефони батьків, адреса, проблема розвитку (інформація про особливі освітні потреби), дата зарахування дитини до школи та строк, на який складається програма. Перевірити забезпеченість вчителів навчальними програмами, ведення поурочних та календарних планів та їх відповідність до навчального плану і державного стандарту загальної середньої освіти; вивчити зміст проведеної роботи, успішність учнів з предметів, передбачених навчальним планом, облік і ведення журналів, зошитів, щоденників. У спеціальних школах (школах - інтернатах) для глухих дітей може вивчатися іноземна мова за бажанням учнів і батьків та наявності відповідних педагогічних кадрів за рахунок додаткових годин на освітні галузі. Визначаючи більш - менш успішно за зовнішнім виглядом емоції інших людей, діти із затримкою психічного розвитку часто не можуть охарактеризувати та визначити власний емоційний стан в тій чи іншій соціально - комунікативній ситуації. • календарно - тематичне планування вчителя • щоденне планування • розклад уроків, погодженний з батьками • облік індивідуальних занять ведеться в окремому журналі. • календарно - тематичне планування складається згідно типового навчального плану, відповідно до вимог навчальної програми з урахуванням особливостей розвитку дитини творча лабораторія з питань проблемного забезпечення наступності між дошкільною групою та початковою ланкою навчання - керівник асєєва тетяна василівна; творча група вчителів з питань впровадження у навчально - виховний процес методу проектів - керівник вівчарук наталія андріївна; всі методоб’єднання працювали згідно плану роботи.

Орієнтовні форми подані в основних орієнтирах виховання від 1 до 11 класу з врахуванням віково - психологічних особливостей дітей використовувати за вибором класного керівника, додати специфіку навчального закладу та індивідуальні можливості педагога. Особливу увагу приділити морально - духовному вихованню, формуванню здорового способу життя вихованців, набуттю комунікативних навичок спілкування, індивідуальній роботі з дітьми з особливими потребами, схильними до правопорушень, з малозабезпечених сімей. Упродовж 2019 - 2020 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно - зорієнтоване навчання і виховання школярів, на охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку.

Як класний керівник багато часу приділяю морально - етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки.

„використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності”. Літературне кафе наші відео на youtube ми талановиті блог директора віртуальна екскурсія фотоальбоми блог овчарової зінаїди сергіївни блог котяша володимира федоровича. ) управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально - виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально - виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

Р яка має комплексний характер і не зважаючи на те, що карантин вніс і вносить щодня зміни, корективи, охоплює усі сфери життєдіяльності учнів, враховуючи сьогоднішні реалії, та є невід’ємною і найважливішою складовою частиною освітнього процесу, спрямованою на створення умов для самореалізації, саморозвитку особистості учня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

new destinations a2 ответы

японские тв шоу взрослых узнай свою маму

шпаргалка seagull последняя версия

японское шоу угадай где твоя жена

i can write мещерякова ответы

наташа шелягина слитые фото