зразок протоколу педради за новою інструкцією
Педагогічна рада дієвий колегіальний орган управління діяльністю навчального закладу, осередком колективної думки, в якому педагоги обмінюються досвідом роботи та професійно зростають. (складені на підставі інструкції з діловодства у апараті могилів – подільської міської ради та її виконавчих органів, затвердженій рішенням 17 сесії міської ради 6 скликання від 16. Копії протоколів або витяги з них засвідчуються печаткою загального відділу апарату міської ради та виконкому (відповідно печаткою структурного підрозділу) і надсилаються у разі потреби заінтересованим установам, посадовим особам, працівникам. Педагогічна рада - це збори педагогічного колективу школи, де вирішуються важливі методичні, теоретичні, організаційні та регламентуючі освітній процес питання школи.
М завідувача, яка привітала присутніх з початком нового навчального року, побажала успіхів у досягненні основної педагогічної мети та виконанні пріоритетних завдань закладу, подякувала за якісну підготовку до початку нового навчального року, повідомила про 100 - відсоткове виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради, озвучила порядок денний діючої педагогічної ради.
Протокол педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили вибір проектів підручників, протягом 2 днів треба розмістити на сайті закладу загальної середньої освіти.
Загорулько юлія анатоліївна, учитель української мови та літератури, зазначила, що з трьох запропонованих на сайті підручників з української мови вона обрала саме підручник авторів єрмоленко. Завдяки великій кількості практичних вправ, а також наявності інформації про видатних українців, головні святині народу, а також про те, які риси характеру повинен виховати в собі справжні. Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників мартинівської загальноосвітньої школи і – ііі ступенів мартинівської сільської ради пулинського району на 2021 рік. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження. Протокол педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили безпосередній вибір проектів підручників, протягом двох робочих днів оприлюднюється на сайті ззсо. Протокол № 4 засідання педагогічної ради переможанської загальноосвітньої школи і – ііі ступенів форма проведення – педрада традиційна з обговоренням доповіді дата 27. 2016 голова педагогічної ради соколова алла григорівна– директор переможанської зош і – ііі ступенів секретар педагогічної ради вихренко галина павлівна - учитель української мови та літератури присутні. ) вихователя – методиста мацковську с вона ознайомила з новими перспективними планами роботи за програмою дитина, з новими назвами занять, формою календарних планів роботи, розкладом занять та гуртків в цілому вихователям сподобались форми планування жодних претензій не поступало. Продовжити моніторинг навчально - виховного процесу щодо ефективності впровадження нового державного стандарту в початковій та основній школі з метою підвищення якості початкової та базової загальної освіти учнів за новими державними стандартами загальної освіти.
Переведення та випуск учнів здійснювати за інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності. Загорулько юлія анатоліївна, учитель української мови та літератури, зазначила, що з трьох запропонованих на сайті підручників з української мови вона обрала саме підручник авторів єрмоленко с. Протокол - документ, у якому фіксується хід обговорення питання й ухвалення рішень на зборах, нарадах, засіданнях, конференціях із зазначенням місця, часу й мети, складу присутніх та змісту доповідей. ініціали, прізвище доповідача пишуться у родовому відмінку з нового рядка; після прізвища ставиться тире і з великої літери пишуть зміст доповіді у вигляді прямої мови.
Слово виступили друкують великими літерами, після нього ставлять дві крапки, ініціали і прізвище пишуть у називному відмінку з абзаца, в дужках вказують посаду, потім ставиться тире і з малої літери друкують зміст доповіді. Педрада – найважливіша і найбільш демократична форма роботи учительського колективу з метою розв’язання навчальних проблем, удосконалення навчально - виховного процесу й підвищення професійної майстерності педагогів. Якщо представити педраду як системо утворюючий чинник розвитку закладу, тобто бачити в ній важливий засіб управління цілісним навчально - виховним процесом, то можна говорити про технологію управління розвитком школи за допомогою системи педагогічних рад. Про затвердження зведеного плану на 2020 рік підвищення кваліфікації (пк) педагогічних працівників первомайської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів № 6 первомайської міської ради харківської області. Про погодження замовлення первомайської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів № 6 первомайської міської ради харківської області на навчання педагогічних працівників у 2020 р. Про використання під час організації освітнього процесу навчальних програм, підручників та навчально - методичних посібників, що мають відповідний гриф міністерства освіти і науки україни.
В директор школи) спільного засідання педагогічної ради первомайської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №6 первомайської міської ради харківської області. (з поважних причин) спільного засідання педагогічної ради первомайської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №6 первомайської міської ради харківської області. Про результати вибору електронних версій оригінал - макетів підручників для 6 класу, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 6 та 11 класів, педагогічними працівниками школи.
Про результати вибору електронних версій оригінал - макетів підручників для 11 класу, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 6 та 11 класів, педагогічними працівниками школи.
Впровадження дослідницького методу навчання з використанням елементів stem - технологій на уроках природознавства як засіб формування компетентної особистості учня (з досвіду роботи).
Коментарі
Дописати коментар