скачати календарне планування для розумово відсталих дітей
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її корегування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Зміст програми розроблявся на основі сучасних досягнень дефекпологічної науки, зокрема даних, які розкривають особливості і можливості ро зумово відсталих дітей щодо їх психофізичного розвитку та найефективніші методики роботи з такими дітьми.
Визначаючи більш - менш успішно за зовнішнім виглядом емоції інших людей, діти із затримкою психічного розвитку часто не можуть охарактеризувати та визначити власний емоційний стан в тій чи іншій соціально - комунікативній ситуації. Для навчання дітей з обмеженими можливостями здоров я в умовах спеціальних навчальних закладів спеціальних класів у знз легка розумова відісталість f70 старша школа 510 кл. У першому класі, коли діти не знають усіх букв алфавіту, запис здійснюється у вигляді арифметичного виразу без найменування, розміщеного посередині рядка. При складанні календарного плану на рік учитель повинен творчо підходити до розподілу тем, враховуючи певну послідовність ускладнення завдань, місцеві кліматичні умови, традиційні для даної області види декоративно - прикладного мистецтва. Якщо учасникам вдається дій - ти спільної думки про рівень навчальних досягнень дитини та її розвитку, то далі набагато легше перейти до обговорення наступних складових цього. Дидактическая игра для детей - варим суп и компот дидактическая игра варим суп и компот поможет малышам повторить названия фруктов, ягод и овощей, развить запас слов и моторику рук 5. ім’я та прізвище, вік, телефони батьків, адреса, проблема розвитку (інформація про особливі освітні потреби), дата зарахування дитини до школи та строк, на який складається програма. Для учнів із зпр, які відвідують спеціальні загальноосвітні навчальні заклади більш властиве визнання значущості дорослого та авторитетність позиції вчителя, у них менш виражений рівень тривожност. Зарахування дітей із зпр у спеціальні класи в складі знз здійснюється відповідно до положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах (наказ мон україни від 09. 1 клас (140 годин, 4 години на тиждень) і семестр(64 години) формування уявлення про себе і найближче оточення (9 годин) знайомство учнів з учителем, класом, один з одним, з вихователями.
Корекційна спрямованість процесу навчання математики безпосередньо пов’язана з розв’язуванням специфічного завдання – корекцією та розвитком пізнавальної діяльності, особистісних якостей дитини, формуванням вмінь планувати свою діяльність, здійснювати контроль та самоконтроль, а також вихованням наполегливості, допитливості, терплячості, працьовитості. Саме тому навчання математики повинно мати практичну спрямованість і бути пов’язаним з іншими навчальними предметами, життям, готувати учнів до оволодіння професійно - трудовими знаннями і навичками, вчити використовувати математичні знання в житт.
Коментарі
Дописати коментар