дпа з математики істер

дпа з математики істер

Під час використання збірника немає потреби друкувати бланки відповідей, оскільки кожен з варіантів є відрізним аркушем, що містить не лише умови всіх завдань, а й місце для внесення відповідей до завдань 1—16. Отже, кожен варіант одночасно є бланком відповідей, який після заповнення і виконання роботи підкладається до основної роботи, тобто до проштампованих навчальним закладом і підписаних учнями аркушів у клітинку, на яких вони записують розв’язання завдань 17—19 (або 17—21). Указані рекомендації щодо кількості завдань та часу на їх виконання є орі­єнтовними, їх можна корегувати залежно від особливостей навчального процесу у кожному конкретному закладі середньої освіти.

Кожне із завдань 1 - 12 вважається виконаним правильно, якщо в таблиці для від­повідей до кожного завдання вказано тільки одну літеру, що, на думку учня, є пра­вильним варіантом відповіді. Якщо учень бажає внести зміни в уже записану відповідь до якогось із завдань 1 - 12, то він має замалювати клітинку з неправильною відповіддю та зробити позначку в тій клітинці, що відповідатиме правильній, на його думку, відповіді. Кожне із завдань 13 - 16 вважа­ється виконаним правильно, якщо у вказаний рядок записано тільки правильну від­повідь (наприклад, число, вираз, проміжок тощо). Часткове виконання такого завдання (наприклад, якщо учень правильно знайшов один з двох коренів рівняння або розв’язків системи рівнянь) оцінюється в 1 бал. Кожне із цих завдань вважається виконаним правильно, якщо учень навів роз­горнутий запис розв’язання з обґрунтуванням кожного його етапу та прийшов до правильної відповіді. Завдання 17 - 19 (або 17 - 21) учні виконують на окремих аркушах зі штампом навчального закладу загальної середньої освіти, до яких у кінці роботи підкла­дається відрізний аркуш з виконаними завданнями 1 - 16. Дії учня за завдання максимальний бал — 6 максимальний бал — 4 отримав правильну відповідь і навів повне обґрунтування розв’язання 6 балів 4 бали отримав правильну відповідь, але вона недостатньо обґрун­тована або розв’язання містить незначні недоліки 5 балів 3 бали отримав відповідь, записав правильний хід розв’язання, але в процесі розв’язування припустився помилки обчислю­вального або логічного (при обґрунтуванні) характеру 4 бали суттєво наблизився до правильного кінцевого результату або в результаті знайшов лише частину правильної відповіді 3 бали 2 бали розпочав розв’язувати правильно, але в процесі розв’язу­вання припустився помилки в застосуванні необхідного твердження чи формули 2 бали 1 бал лише почав правильно розв’язувати завдання або почав неправильно, але наступні етапи розв’язування виконав правильно 1 бал розв’язання не відповідає жодному з наведених вище кри­теріїв 0 балів 0 балів. Сума балів, нарахованих за виконання атестаційної письмової роботи, перево­диться в оцінку за 12 - бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою. Варіант 1 варіант 2 варіант 3 варіант 4 варіант 5 варіант 6 варіант 7 варіант 8 варіант 9 варіант 10 варіант 11 варіант 12 варіант 13 варіант 14 варіант 15 варіант 16. Тому, не потрібно шукати такий збірник на полицях бібліотеки, а одразу завітайте на наш сайт і використовуйте представлений збірник для якісної і повноцінної підготовки до дпа 2019. Розпочніть досконалу підготовку з нашим сайтом вже саме зараз, тому використовуйте представлений збірник завдань на нашому сайті в режимі онлайн абсолютно безкоштовно і без реєстраці. Центр навчально - методичної літератури, 2012), що міститиме у собі 30 варіантів атестаційних робіт, кожен з яких складатиметься з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою завдань. Під час використання збірника немає потреби друкувати бланки відповідей, оскільки кожен з варіантів є відрізним аркушем, що містить не лише умови всіх завдань, а й місце для внесення відповідей до завдань 1 - 16. Отже, кожен варіант одночасно є бланком відповідей, який після заповнення і виконання роботи підкладається до основної роботи, тобто до проштампованих навчальним закладом і підписаних учнями аркушів у клітинку, на яких вони записують розв’язання завдань 17 - 19 (або 17 - 21). Указані рекомендації щодо кількості завдань та часу на їх виконання є орієнтовними, їх можна корегувати залежно від особливостей навчального процесу у кожному конкретному загальноосвітньому закладі. Під час використаиия збірника немає потреби друкувати бланки відповідей, оскільки кожен з варіантів є відрізним аркушем, що містить не лише умови всіх завдань, а й місце для внесения відповідей до завдань 1 - 16. Отже, кожен варіант одночасно є бланком відповідей, який після заповиеиия і виконаиия роботи підкладається до основної роботи, тобто до проштампованих навчальним закладом і підписаних учнями аркушів у клітинку, па яких вони - записують розв язаиия завдань 17 - 19 (або 17 - 21). Указані рекомендації щодо кількості завдань та часу па їх виконання є орієнтовними, їх можна корегувати залежно від особливостей навчального процесу у кожному конкретному закладі середньої освіти.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японские тв шоу взрослых узнай свою маму

new destinations a2 ответы

шпаргалка seagull последняя версия

японское шоу угадай где твоя жена

i can write мещерякова ответы

наташа шелягина слитые фото

learning zone kfc россия обучение ответы